Реєстрація
Вхід
» »

Як правильно скласти резюме

Опинившись без роботи в кризовий для економіки час, людина відчуває себе, щонайменше, безпорадно. Перед ним стоїть питання, які в першу чергу зробити кроки? На скільки не був би на сьогодні насичений ринок праці, попит на хороших фахівців неухильно зростає. Безумовно, пропозиція значно перевищує попит, що народжує велику конкуренцію фахівців. Як же виділитися в потоці інформації, що попадає в компанію або в кадрове агентство? Відповідь на це питання проста, скласти професійне резюме. Добре складене резюме збільшує ваші шанси зацікавити роботодавця своєю кандидатурою й одержати запрошення на особисту співбесіду. Про те, як правильно скласти резюме, і піде мова на нашому сайті.

Що таке резюме?

РЕЗЮМЕ (французьке resume, від resumer — викладати коротко) - підсумок, короткий виклад, короткий висновок. Резюме – це документ, що представляє Вас у найбільш вигідному світлі з метою отримання запрошення на співбесіду з роботодавцем.

Правила написання резюме

- Резюме має містити короткі відомості про освіту, професійні навички, досвід роботи, досягнення та доступні рекомендаціях.

- Кожне резюме бажано складати на конкретну вакансію.

- Перевірте Ваше резюме на грамотність. Воно може бути чудово складено, але наявність граматичних чи синтаксичних помилок зведе всі враження від резюме нанівець.

- Використовуйте стандартні шрифти для тексту: Times New Roman або Arial. Важливі моменти резюме виділяйте жирним, курсивом і пропусками для залучення уваги читача.

- Оптимальний розмір резюме – одна-дві друкованих сторінки.

- Резюме повинно виглядати професійно. Ви можете самостійно з повною відповідальністю поставитися до цього процесу або звернутися до фахівців.

1. З чого почати?

Прізвище, Ім'я, по Батькові кандидата заповнюється великими літерами в називному відмінку.

Контактні дані: телефон (не забудьте зробити позначки: робочий, домашній, мобільний. Бажано вказати час, коли Вам зручніше спілкуватися), e-mail та Skype. Так само можете вказати інші доступні вам засоби зв'язку, не дозволяйте гарній пропозиції пройти повз вас через неможливість з вами зв’язатись.

2.Кваліфікація

Постарайтеся максимально коротко (2-3 речення) і конкретно сформулювати інформацію про себе, як про фахівця. Зробіть так, щоб роботодавцю або рекрутеру вже по цьому пункту стало ясно, з ким вони мають справу.

3. Мета

Обов’язково сформулюйте свою мету - бажану посаду. Навряд чи роботодавець буде гадати, на яку позицію Ви претендуєте. Неприпустимі вислови типу "Отримання цікавої, високооплачуваної роботи". Роботодавець не повинен здогадуватися, що ж для вас є цікавим, і який рівень оплати праці ви вважаєте високим.

4. Досвід роботи

Використовуйте зворотний хронологічний порядок, тобто останнє місце роботи вкажіть першим.

Дата вказується тільки арабським шрифтом (Наприклад, 6.2005 – 11.2008, або 12.2008 – по теперішній час). Далі, зазначаються: назва компанії, профіль діяльності, ваша посада.

Наступним пунктом йде: "Перелік обов'язків" - В ньому ви повинні постаратися максимально стисло, але при цьому змістовно описати виконувані функції. Не варто тут перераховувати всі пункти посадової інструкції.

У пункті: "Кількість підлеглих" (якщо вони були) вкажіть їх кількість та займані посади.

Відомості про "Результати діяльності" повинні містити конкретні факти, наприклад:"збільшив обсяг збуту з 500 до 700 тис. гривень на місяць; розширив торговельну мережу з 8 до 24 торгових точок" і т. д.

Вкажіть тільки ті місця роботи, які важливі для цієї роботи.

Не залишайте прогалин в датах зайнятості. В іншому випадку у роботодавця виникають питання щодо "порожнього" (неробочого) часу.

5. Освіта

У розділі "Освіта" вкажіть, де, коли і який навчальний заклад закінчили, а також (якщо недавно закінчили вуз) які були оцінки, якщо, звичайно, вони є вашим "плюсом"

Використовуйте або зворотний хронологічний порядок, тобто останнє місце навчання вкажіть першим, або принцип значущості, тобто спочатку вкажіть місце навчання, найбільш значуще для цієї роботи.

6. Додаткова інформація

Іноземні мови - бажано вказати не тільки рівень володіння мовою, але і де і як довго ви його вивчали.

Знання комп'ютера – вкажіть, якими програмами володієте і на якому рівні.

Водійські права – вказати маєте чи ні. Якщо "так", то який категорії та досвід водіння (скільки років). Також необхідно вказати чи є особистий автомобіль. Якщо "так", то написати марку машини і рік її випуску.

7. Рекомендації

Даний розділ складається, якщо у вас є домовленість з людьми з попередніх місць роботи, які можуть надати вам рекомендації. У цьому випадку необхідно вказати імена і посади цих людей і назву компанії, із зазначенням того, як з ними можна зв'язатися.

І наостанок — наша порада:

Складаючи резюме, постарайтеся поставити себе на місце роботодавця і запитаєте, навіщо Вам, як роботодавцю, знати ті чи інші відомості про кандидата і що вам було б цікаво запитати у нього. На перегляд кожного резюме роботодавець і консультант кадрового агентства витрачає не більше 30 секунд, у вас саме стільки часу, щоб переконати роботодавця своїм резюме в тому, що саме з вами необхідно зустрітися.

Ну а після написання гарного, грамотного резюме, рекомендуємо додати його до нас на сайт, де його побачать тисячі роботодавців ДОДАТИ РЕЗЮМЕ.

Читайте також: Наше дослідження - Українці бажають отримувати "білу" зарплату і 25% менеджерів українських компаній пишуть негативні відгуки про свого роботодавця.


25.05.2015 19:38
» »
Мы у Facebook


Реклама


Copyright Pracja.com.ua privacy policy