Саме такі результати анонімного опитування проведеного нашою компанією.
23,1% респондентів залишають негативні відгуки в мережі тільки у випадку, якщо для цього є вагома причина. Співробітників, які завжди негативно відгукуються про свою компанію всього 0,29%.
Більшість же опитаних 76,6% вважають, що негативно висловлюватися про того хто платить тобі заробітну плату не варто.
Негативні відгуки в Інтернеті це головний біль всіх роботодавців у світі, негативні висловлювання співробітників про свою організацію дуже погано впливають на компанію роботодавця.
Окрім цього опитування показало, що до публікацій про добру репутацію роботодавця менеджери в Україні довіряють, тільки якщо самі переконаються у цьому, до решти ж висловлювань ставляться як до замовних, саме така думка склалося у 71,2% опитаних. 9,8% повірять такому висловлюванню, якщо воно буде відноситися до відомого бренду або до великого міжнародного холдингу. 1,9% респондентів завжди вірять у позитивні відгуки і 17,1% взагалі не вірять в висловлювання про позитивну репутацію роботодавців.
Читайте також: Вагомі підстави змінити роботу - які ознаки того, що настав час це зробити і Чим вище ваша посада, тим більше вам доведеться працювати.