Реєстрація
Вхід
» »

25% менеджерів українських компаній пишуть негативні відгуки про свого роботодавця в мережі Інтернет

Саме такі результати анонімного опитування проведеного нашою компанією.

23,1% респондентів залишають негативні відгуки в мережі тільки у випадку, якщо для цього є вагома причина. Співробітників, які завжди негативно відгукуються про свою компанію всього 0,29%.

Більшість же опитаних 76,6% вважають, що негативно висловлюватися про того хто платить тобі заробітну плату не варто.

Негативні відгуки в Інтернеті це головний біль всіх роботодавців у світі, негативні висловлювання співробітників про свою організацію дуже погано впливають на компанію роботодавця.

Окрім цього опитування показало, що до публікацій про добру репутацію роботодавця менеджери в Україні довіряють, тільки якщо самі переконаються у цьому, до решти ж висловлювань ставляться як до замовних, саме така думка склалося у 71,2% опитаних. 9,8% повірять такому висловлюванню, якщо воно буде відноситися до відомого бренду або до великого міжнародного холдингу. 1,9% респондентів завжди вірять у позитивні відгуки і 17,1% взагалі не вірять в висловлювання про позитивну репутацію роботодавців.

Читайте також: Вагомі підстави змінити роботу - які ознаки того, що настав час це зробити і Чим вище ваша посада, тим більше вам доведеться працювати.


26.05.2015 14:55
» »
Мы у Facebook


Реклама


Copyright Pracja.com.ua privacy policy