Якщо Ви готові до виклику зробити найбільший державний банк найкращим банком в державі, яким буде пишатись кожен українець — приєднуйтесь до нашої команди професіоналів!
АТ «Ощадбанк» — один із найбільших фінансових інститутів нашої держави оголошує конкурс на заміщення вакантної позиції
Оператор колл-центру (call-center)
Функціональні обов’язки:
Консультування клієнтів банку щодо банківських продуктів та послуг (вхідна лінія).
Графік роботи — гнучкий плаваючий
Вимоги до кандидатів:
Вища/неповна вища освіта
Досвід роботи не обов’язковий
Вільне володіння українською та російською мовами
Пунктуальність, уважність, бажання навчатись.
Впевнений (вільний) користувач ПК, знання MS Office
Аналітичний склад мислення;
Бездоганна ділова репутація.
Чекаємо на Ваші резюме на електронну адресу KovalenkoTV@oschadbank.ua
Змінюється країна — змінюємось і ми!
АТ «Ощадбанк»
Реєстрація Увійти у панель управління
2016-05-19 Київ UA 1970-01-01