Якщо ви ледь не спізнилися і, нарешті з'явившись на робочому місці, тут же безсистемно зависли в переповненій поштовій скриньці, зосередитися на чому-небудь корисному буде непросто. Фахівці сайту робота у Харкові підготували 9 помилок, які не потрібно допускати до початку робочого дня, щоб день пройшов продуктивно.
Ви можете зіпсувати свій робочий день ще до того, як він почався. На думку експертів, більшість керівників воліє совам жайворонків та насправді має властивість помічати тих, хто з'являється в офісі пізніше інших. Зауважте, не запізнюється, а просто приходить трохи пізніше за інших.
Безпомилково визначаючи таких людей, керівники схильні давати їм нижчі оцінки, ніж ті заслуговують, просто тому, що вони потрапляють в їх поле зору, не в найкращий час.
А ті, хто приходить на роботу раніше, навпаки, автоматично визнаються найбільш свідомими співробітниками і вище цінуються, незалежно від результатів їх праці. Навіть якщо причина "свідомості" криється в особливостях розкладу ранкової електрички.
І так, це несправедливо, але така реальність, тому намагайтеся приходити в офіс трохи раніше, ніж того вимагає здоровий глузд.
Квапливо хапатися за роботу, ігноруючи присутніх, - погана стратегія, яка не дасть вам ніяких бонусів. Набагато продуктивніше витратити дорогоцінний час, щоб привітати колег. Крім дотримання правил етикету, це допоможе налаштуватися з ними на одну хвилю, особливо якщо ви прийшли в офіс пізніше інших.
Зовсім неприпустимо пропускати привітання, якщо ви керівник. Буркнути собі під ніс "всім привіт" - теж не кращий варіант, навіть якщо ви закінчений соціопат.
Ваші співробітники - ваша команда, і ви повинні хоча б робити вигляд, що вам не все одно, в іншому випадку ви ризикуєте втратити їх лояльність і навіть повагу, які не замінить ніяка компетентність і навички з керування складними системами.
Ранковий кава - справа свята, і в цій офісній звичці немає нічого поганого, якщо ваш робочий день починається о 10 ранку. Останні дослідження впливу кави на людський організм вказують на те, що найкращий час для того, щоб попити каву, настає після 9:30. Але не раніше. Це пов'язано з рівнем кортизолу - "гормону стресу", який регулює в тому числі і рівень нашої енергії.
У більшості людей рівень кортизолу в крові досягає піка з 8 до 9 години ранку. Це означає, що в цей час наш організм не потребує додаткового кофеїнового допінгу. Більше того, зловживання кавою в цей період сприяє розвитку кофеїнової залежності. Тому, якщо ви починаєте працювати у 9 ранку або раніше, перенесіть свою першу перерву на каву на більш пізній час, коли ваш організм дійсно буде мати потребу у дозаправці енергією.
Не плануєте скрупульозно свою щоденну роботу тому, що вам здається, що там нічого планувати, або тому, що ви впевнені у своєму почутті часу?
Швидше за все, ви неправі і втрачаєте час даремно, перескакуючи з однієї справи на іншу, і в підсумку не встигаєте вирішити найбільш пріоритетні завдання.
Перед тим як взятися за роботу, переконайтеся, що у вас є чітке розуміння того, що потрібно зробити в першу чергу.
Немає нічого поганого в тому, щоб скласти список найбільш пріоритетних справ і тверезо оцінити час, який ви витратите на кожну з них. Крім того, не забудьте подивитися в календар.
В іншому випадку ви ризикуєте бути спійманим зненацька повідомленням про давно заплановану нараду, до якої ви забули підготуватися, тому що героїчно боролися з квартальним звітом.
Всі ми любимо давати собі поблажки і майстерно вміємо знаходити виправдання будь-яким своїм слабкостям.
Тому женіть від себе якнайдалі таку, здавалося б, очевидну думку: "Я зараз швиденько зроблю все дрібне і просте, так, для розминки, а от уже після обіду, остаточно прокинувшись, візьмуся за щось серйозне".
Природний пік активності у більшості людей доводиться саме на ранкові години, а це означає, що складні завдання повинні вирішуватися вами в першу чергу до того, як ви втомилися і благополучно перенесли добру половину важливих рішень на невизначене післяобіднє майбутнє.
Жахлива новина для всіх, хто вірить, що може робити кілька справ одночасно.
Можливо, ви належите до їх числа, але чисто статистично, набагато ймовірніше, що це не так. Між тим бажання почати робити якомога більше справ, поки є сили, виникає досить часто. Приборкайте це бажання і в перші хвилини вашого робочого дня, після того як ви склали чіткий план дій на сьогодні, почніть робити що-небудь одне.
Можливо, вам наступили на ногу в метро, або ви люті після двох годин стояння в пробці по дорозі на роботу, або посварилися з батьками, або панічно боїтеся скорочення - викиньте це з голови на деякий час.
Не давайте негативним переживанням псувати вам ще й кар'єру. Фахівці вважають набагато більш продуктивним відкласти свої негативні думки і образи в окрему "скриньку" і повернутися до них, якщо це необхідно, пізніше.
Як це ні дивно, ранкові наради можуть бути самим марним гаянням часу. Тому що ранок - час для вирішення завдань, що потребують особливої концентрації і зусиль.
І навряд чи звичайна нарада з колегами ставиться до числа таких задач.
Зберіться ближче до обіду, коли найскладніші і енерговитратні справи вже зроблено, а почуття голоду змусить вас домовлятися швидше.
Людські ресурси обмежені, тому витрачати їх потрібно економно.
Якщо ви витратите весь початок дня на спроби вирішити, за що ж все-таки взятися в першу чергу: розібрати пошту, або попити кави, або, може бути, відразу почати з квартального звіту, до моменту, коли ви нарешті цим займетесь, ви вже виснажитися.
Рутина сприймається нами скоріше в негативному контексті, як щось нудне і одноманітне. Частково це дійсно так.
В наступній статті розбираємо: Змінені назви міст, а також Чи є прогалина в трудовому стажі кар'єрним провалом?