Реєстрація
Вхід
» »

Як правильно сприймати критику керівника

Не краща реакція на критику - панікувати і приймати оборонну позу. Критика - самий прямий і простий шлях до зростання та розвитку. Але навіть якщо критика має благі наміри, у нас виникає природне бажання захистити себе від прямого нападу керівника на ваше самолюбство.

За допомогою порталу робота у Павлограді ми пропонуємо Вам кілька порад:

Виведіть критику на зовнішній рівень

Відсторонитеся від вашого самолюбства, щоб подивитися на критику об'єктивно. Для цього уявіть собі, що критика спрямована на когось іншого - на людину, яка, по випадковості, має те ж ім'я, що і ви, і займається тим, що робите ви.

Вислухайте уважно все, що вам скажуть

Ви вже нагадали собі, що контролюєте ситуацію. Тепер можна спокійно все вислухати. Звертайте увагу не на форму критики, а на її зміст. Раціональні зерна у сказаному можуть бути завжди. Якщо раптом вам захочеться відреагувати - робити це можна тільки після глибокого вдиху і вдвічі тривалішого видиху. Емоції не повинні брати гору.

Відокремити факти від думок

Переконайтеся, що ви розумієте різницю між фактом і думкою. Якщо ви перевищили бюджет за проектом на 10 тисяч гривень - це факт. Ви недостатньо спілкуєтеся з колегами - це думка. Не варто відповідати думкою на думку. Добре, якщо у вас вийде реагувати фактами на все сказане.

Зосередьтеся на тому, що саме від вас хочуть і що слід зробити

У відповідь на критичні зауваження не відвертайтеся короткими: "Буде зроблено, шеф!" або "Зрозумів". Краще скажіть керівнику: "Спасибі, що ви вказали мені на це". Потім спитати, чи правильно ви зрозуміли, які кроки потрібно зробити, щоб вирішити проблему, на яку ви вказали. Навідні запитання допоможуть вам отримати ще більше корисних підказок.

Подякуйте тому хто критикує

Таким чином у вас з'явиться людина, яка, не соромлячись, вкаже вам на недоліки. А вашим завданням буде тільки вчасно виправити їх.

Завжди знаходьте в критиці користь

Слухайте і обговорюйте те, що стало об'єктом критики, відокремлюйте потрібне вам, беріть від ситуації якомога більше. Деб Брайт, глава компанії Brіght Enterprises, яка спеціалізується на наставництві директорів і консультує такі компанії, як Disney, вважає так само:

"Ніхто не будує кар'єру, отримуючи тільки похвалу. Насправді, якщо ви давно не чули конструктивної критики, це означає, що ви, можливо, нічому не вчитеся".

Будьте мудрішими і знаходите в критиці підказки, які можуть показати правильний напрямок для розвитку.

У наступній статті поговоримо: Як швидше втягнутися у роботу а також Шукаємо роботу по душі!


08.02.2016 11:32
» »
Мы у Facebook


Реклама


Copyright Pracja.com.ua privacy policy