Якщо вас запросили на повторне інтерв'ю, значить ви зацікавили працедавця. Це зрозуміло. Але не варто вважати, що робота у вас уже в кишені. Як і до першого, до всіх наступних співбесід потрібно готуватися. Сьогодні фахівці порталу робота у Чернівцях доповідатимуть про основні причини проведення повторних інтерв'ю.
Часто роботодавці призначають повторне інтерв'ю декільком кандидатам в один день. Тому не забувайте про основою вашої задачі — виділитися серед всіх претендентів. Дотримуйтеся однієї лінії у відповідях, але говорите іншими словами, щоб вони не здавалися заїждженими і інсценованими. Ви правильно зрозуміли пораду, якщо подумали про добре підготовлену імпровізацію.
На першому інтерв'ю, ви, швидше за все, зустрічалися з одним або двома людьми. Вдруге будьте готові зустрітися з потенційним керівником та іншими членами команди. Можливо, з деякими ви будете розмовляти тет-а-тет.
Рекрутер може попередити про специфіку повторних співбесід. Якщо вам вдалося дізнатися, з ким вас чекає зустріч, постарайтеся навести довідки про цю людину.
Якщо ви зустрічаєтеся з групою людей, переконайтеся, що підтримуєте зоровий контакт з людиною, яка задає питання, і з групою в цілому.
А може і не настати. У першому випадку не варто приймати поспішних рішень і попросити трохи часу для того, щоб подумати. У другому випадку, коли ви не отримали пропозицію про роботу відразу після співбесіди, варто надіслати коротку подяку людям, з якими ви розмовляли. Деякі компанії приймають рішення про наймання протягом декількох днів, і подібна ввічливість з вашого боку не буде зайвою.
Будьте терплячими, гнучкими і завжди готовими до пропозиції про роботу, відмови, і ряду інтерв'ю в компанії навіть після отримання роботи. Так, ви правильно зрозуміли: навіть під час роботи вас можуть чекати інтерв'ю. Більше того, добре, якщо це так.
Для запобігання плинності кадрів, грамотні керівники не обмежуються поверховим спілкуванням "Як пройшли вихідні", а проводять періодично міні-співбесіди. Таким чином виявляють індивідуальний прогрес співробітників і задоволеність від виконуваної роботи.
Під час таких бесід варто бути гранично відвертими, говорити про особисті успіхи і переживання, пов'язані з робочим процесом.
Коли співробітник йде, неправильно відпускати його не поговоривши. Мета інтерв'ю по звільненню - допомогти роботодавцям краще зрозуміти, чому співробітники йдуть, а також розкрити тенденцію плинності кадрів, щоб запобігти її в майбутньому.
Допоможіть роботодавцю виявити першопричини пошуку нової роботи. Такий прийом гарантує розставання з начальником на хорошій ноті, що може допомогти у майбутньому отримати гарну рекомендацію від нього.
Читайте також: 6 причин не бути програмістом а також Внутрішня прозорість в компанії і криза.