Реєстрація
Вхід
» »

Ще раз про резюме...

Резюме повинно бути…, вже й не злічити, скільки текстів написано, присвячених правильному складанню резюме для найму на роботу. Але, як кажуть: «Забудьте все, що ви знали раніше!». Фахівці сайту Pracja.com.ua зібрали свій досвід рекрутингу, проаналізували тенденції сучасного ринку зайнятості і зібрали кращі поради на тему як правильно написати резюме.

І так, як голосно заявити про себе на ринку праці?

Ваше резюме повинне бути таким же привабливим,як мільйон доларів і виглядати ідеально. В першу чергу, ви повинні зрозуміти, що резюме — це ваш цінник, який засвідчує вашу вартість на професійному ринку. Займіться зовнішнім виглядом вашої анкети, вона повинна викликати бажання купити вас» з першого погляду.

У середньому HR витрачає 5-10 секунд на перегляд кожного резюме і ніколи не читає його повністю. Основні блоки, на які звертає увагу кадровик, це: фотографія, дата зміни останнього робочого місця, назва організацій, посади і освіта. Тут багато суперечок на рахунок фотографії — потрібна вона чи ні? Ми вас запевняємо - фотографія потрібна, адже набагато простіше перейнятися до людини, яку знаєш в обличчя. За статистикою наявність фото в резюме допоможе рекрутеру прийняти позитивне рішення по кандидату. Але, варто відзначити, що фотографія з відпустки або в бікіні для резюме категорично не підходить.

Не обманюйте себе — універсального резюме немає. Під кожну окрему професію потрібно робити нове, яке описує необхідну специфіку і вашу компетенцію. Наприклад, в резюме менеджера з продажу, дуже до речі буде згадати загальний чек, укладених угод, для IT сфери важливо перерахувати технічні навички та знання, проект менеджера — кількість і назви успішно закритих проектів.

Мабуть, найголовніша складова ефективного резюме — історія успіху. Замість того, щоб писати про те, який ви пунктуальний, стресостійкий і працездатний, опишіть історію свого професійного успіху. Це відмінний прийом, який дозволить вам показати себе у всій красі і заявити про себе, як про цінного фахівця з реальними досягненнями.

Зміст — не єдина річ, на яку звертають увагу ейчари, мова також важлива. Резюме повинно бути написано діловою, але простою мовою: використовуйте зрозумілі слова без формалізмів.

Добре резюме:

повинно бути структурованим і ділитися на чіткі блоки;

заточене під конкретну професію;

написано зрозумілою діловою мовою;

розповідає про історії успіху.

Наприкінці хочеться зазначити, що резюме яке продає, складно написати з першого разу. Це нормально переписати анкету 10-20 разів для того, щоб досягти поставленої мети.

У наступній статті поговоримо: Знайти підробіток і Як перетворити невдоволення на продуктивність.


19.12.2016 13:32
» »
Мы у Facebook


Реклама


Copyright Pracja.com.ua privacy policy