Реєстрація
Вхід
» »

Що робити, коли змінилося керівництво?

Портал Pracja.com.ua підготував головні причини зміни керівництва і запропонував способи адаптації до змін на робочому місці.

У зміні керівництва немає нічого дивного. Це закономірний процес передачі влади. Але він не був би такий легкий у сприйнятті, якщо б не стосувався всього колективу. Адже зміна керівництва — це зміни, а побоювання перед незвіданим властиві більшості людей. Розвіємо страхи і розглянемо, чим загрожує зміна керівництва.

Чому поміняли керівника?

Зміна керівництва не може пройти безпричинно. Причому, передумов для цього може бути безліч, а ось причини завжди однакові і передбачувані.

Помилки в управлінні.

Нова людина покликаний виправити роботу. Для цього необхідні реформи, зміна напрямку, постановка нових завдань і нові надійні кадри. Адже погана робота попередника майже завжди сигналізує про наявність аналогічного апарату підлеглих. Тому варто бути готовим до скорочень, звільнень і змін посад працівників. Єдиний варіант — прийняти ситуацію і працювати в тому напрямку, який задасть новий керівник.

Своя людина.

Втрату довіри не можна виправити, тому призначення нового керівника з ряду "своїх" перевірених людей, кому можна довірити "штурвал" відділу, фірми або цілого холдингу, буде носити характер перевірки всього колективу на відданість. Присягнути новому управителю або послідкувати за відстороненим шефом борознити ринок праці і кадрів — індивідуальне рішення.

Способи адаптуватися до нового керівництва.

Щоб знайти підхід до нового начальства, необхідно дізнатися інформацію з головного джерела. Тому нашим порталом було проведено опитування серед керівників компаній, які побували у свій час у ролі "новачка". Як виявилося, вони цілком дружелюбно налаштовані і очікують відповідної реакції від підлеглих.

Сприймайте зміни позитивно.

Варто пам'ятати, що людина, яка отримала нову посаду, неодмінно відчуває позитивні емоції, адже у нього починається інша сторінка в кар'єрі. Тому порадійте за свого начальника і підтримайте його в свіжих починаннях.

Введіть шефа в курс справи.

Основна проблема багатьох співробітників — це небажання йти першими назустріч новому керівнику, припускаючи, що людина повинна самостійно вивчити обстановку, що склалася. Між тим, керівники відзначають, що оцінять саме тих працівників, які перші простягнули руку допомоги, допомогли зібрати правдиву інформацію.

Претензії — в діалозі.

Якщо до керівництва були доведені невірні відомості, то його діяльність буде далека від очікуваної. А в такій ситуації претензій не уникнути. Не варто збирати невдоволення і обговорювати накопичені проблеми в колі колег. Багатьох проблем можна було б уникнути, якщо співробітники вчасно повідомили про свої вимоги, - зазначив керівник однієї з опитаних компаній, - іноді, ми дійсно не в курсі існуючих проблем.

Найкраще повідомляти про проблеми по мірі їх надходження. Так вдасться послідовно навести порядок і не нашкодити розвитку компанії.

Наступного разу розберемо: Чи варто відгукуватися на вакансію, вимогам якої не відповідаєш? і Покоління Y - нероби


29.08.2016 15:45
» »
Мы у Facebook


Реклама


Copyright Pracja.com.ua privacy policy