Реєстрація
Вхід
» »

Стати краще!

Сьогодні технічний прогрес випереджає всі мислимі і немислимі наші уявлення про майбутнє. Світ став настільки динамічно розвиватися, що часом може здатися, що скоро людство стане заручниками своїх же власних винаходів. Що вже й відбувається, але поки що в невеликих масштабах. Наша залежність від гаджетів вже навряд чи матиме зворотну силу.

Все навколо змінюється і ринок праці, у тому числі. Якщо і намагатися чинити опір змінам, вони все одно наздоженуть нас навіть не по своїй волі. Тільки в такому випадку зустріч з ними може статися з болючим сценарієм. Вас звільнять за невідповідність сучасним вимогам до співробітника Вашої спеціальності. Як цього уникнути розберемося разом з фахівцями порталу Робота у Одесі.

Універсальний співробітник

Роботодавець у всі часи бажав отримати в свій штат співробітника, якого не треба нічому вчити, який вирішував би 30 завдань самостійно і при цьому задовольнявся мінімальною платою. Сьогодні ця потреба у керівників гіпертрофована.

Якості, які знецінилися

Зайва скрупульозність у виконанні роботи, що не вимагає її присутності, буде сприйнята керівником як зволікання у виконанні його доручень. Навіть якщо в результаті вашої копіткої роботи буде зроблено дійсно якісний продукт, результати не визнають, тому що затрати часу у співвідношенні з якістю переважать в очах вашого керівництва.

Нова людина як вирішення всіх проблем компанії

Безініціативність — ще одна якість кандидата, який може стати перешкодою навіть для проходження випробувального терміну. Сьогодні відсутність бажання винаходити нові методи рішення для старих завдань розглядається роботодавцем як поганий тон, особливо для тільки що прийнятого в штат співробітника. Якщо Ви відчуваєте, що на Вас покладають надії щодо поліпшення показників роботи, а ви дійсно зацікавлені в своєму робочому місці, всіма силами намагайтеся здивувати своє керівництво, яке й саме неабияк втомилася від робочої рутини,а тепер жадає «нової крові». Як це зробити?

Рішення на кожен день

1. Займіться самовихованням. Тренуйте себе в будь-якій повсякденній ситуації. Намагайтеся знаходити нові рішення навіть для самих простих щоденних дій, стимулюйте свій мозок відмовою від звичних і давно працюючих методів. Чи знаєте Ви, що навіть зміна маршруту прямування на роботу може допомогти Вам оновити програму в голові і змусити свій мозок працювати по-новому.

2. Дозвольте собі бути цікавим. Коли робота перетворюється на механічний процес, саме час пробудити в собі живий інтерес до нових знань. Чи Часто Ви ставите питанням «Чому?» А варто було б не менше 10-15 разів щодня ставити його собі в ході робочого дня, намагатися розбудити в собі інтерес до процесу, збудити потяг до нових знань зі своєї спеціальності.

3. Опануйте щось нове. Для цього добре підходить вивчення іноземної мови, що дає потужний стимул для роботи мозку в новому напрямку. Можна освоїти новий вид спорту, піти на танці. Головне вибрати щось таке, що було б для Вас абсолютно новим і приносило Вам задоволення. Все життя шкодували, що в дитинстві батьки віддали Вас не в той гурток? Так ось, будь ласка, тепер у Вас є шанс самому зробити власний свідомий вибір.

4. Тренуйте зосередженість. Якщо Ваше життя в будні підпорядковано хоч якомусь ритму, то вихідні більшість з нас проводить розмірено. А даремно! Спробуйте всупереч ліні влаштувати собі інший відпочинок і відчути користь вже в понеділок. Секрет простий - всі звичайні справи вихідного дня спробуйте робити в два рази швидше, ніж звикли. Це підвищує концентрацію на процесі і змушує активізувати більше число ділянок Вашого мозку.

Спробуйте протягом місяця реалізувати кожний з цих пунктів для оновлення програми свого мозку. Грамотне керівництво не пропустить позитивних змін у своєму співробітнику. Якщо ж після такого масштабного самооновлення і пробудження свого потенціалу і Ви самі не захочете залишатися на колишньому місці, то тепер у Вас є головне — рішучість! А знайти більш гідний варіант роботи завжди можна на pracja.com.ua.

В наступній статті поговоримо: Чого очікувати від стресового інтерв'ю і Вам пора міняти роботу, якщо...


14.11.2016 12:20
» »
Мы у Facebook


Реклама


Copyright Pracja.com.ua privacy policy