Реєстрація
Вхід
» »

Чому керівники відмовляються від особистих кабінетів

У засновника Facebook Марка Цукерберга немає окремого кабінету - він працює разом з усіма в open space. Багато успішних керівників компаній вважають, що важливо проводити час зі своїми співробітниками. Однак хтось знаходить такі ідеї сумнівними - мовляв, керівник буде занадто часто відволікатися на вирішення поточних проблем співробітників. Ми вирішили розповісти про досвід компаній, в яких керівники практикують відкритість і відмовилися від своїх кабінетів.

Тенденція до відкритості у корпоративній культурі йде із Заходу. Причому відмова від кабінетної системи відбувався відразу, а не поступово, наприклад, на відкритому виробництві частина приміщення виділялася для офісного користування у форматі open space, і робоче місце генерального директора часто розташовувалося в більш комфортному, але загальному просторі.

Облаштування офісів всіх сегментів компанії Mars, як і спілкування на "ти", вже багато років є відображенням культури компанії, яка побудована на п'яти принципах - якість, відповідальність, взаємовигідність, ефективність, воля. Понад півстоліття тому американський бізнес-магнат Форрест Марс, син засновника Mars Франкліна Марса, об'єднав простір офісу, відмовившись від кабінетів і перегородок. Це було зроблено, щоб співробітники відчували себе єдиною командою і могли швидко обмінюватися інформацією. Тоді ж у компанії відмовилися і від різних непотрібних формальностей: якщо співробітнику треба щось комусь сказати, він просто робив це, уникаючи нарад і меморандумів. У компанії говорять, що це є відмінною рисою культури Mars і сьогодні.

В сучасних офісах Mars також не знайти кабінетів - всі вони влаштовані за принципом відкритого простору, а співробітники, включаючи вище керівництво, працюють в одному приміщенні, де всі робочі місця абсолютно ідентичні.

Керуючий директор DHL Express в країнах СНД Адріан Марлі розповідає, що як тільки прийшов на цю посаду, відразу вирішив, що буде працювати в open space у відділі по роботі з клієнтами, де день у день обробляються дзвінки. "Тут я можу оцінити поточну завантаження компанії, відчути настрій співробітників і бачити, як відбуваються комунікації з нашими клієнтами, - розповідає топ-менеджер. - Успіх нашого бізнесу залежить від якості сервісу.

В DHL відділ по роботі з клієнтами - це ті, хто першими спілкується з ними і формує уявлення про компанію. Тому вкрай важливо, щоб наші співробітники завжди були мотивовані і націлені на кращий результат. Це можливо, тільки якщо вони відчувають підтримку і повагу з боку керівництва".

Штат компанії Bringo (платформа управління експрес-доставкою на краудсорсинге) близько 70 працівників. Всі співіснують в одному open space протягом всього "життя" проекту, причому за останні півроку кількість співробітників практично подвоїлася. Тим не менш, в компанії вирішили зберегти схему, коли топи і начальники відділів сидять разом з виконавцями.

В офісі компанії є кілька "затишних куточків" і переговорна кімната, де співробітники можуть зібратися невеликою групою, щоб загальний "мурашник", шумовий і емоційний фон їх не відволікали. Але в цілому, було зазначено, що прямий доступ одного співробітника до іншого без додаткових узгоджень, крокова доступність і залученість кожного при такій організації набагато вище, ніж при розподілі працівників по особистим кабінетам/відділам, розповідають у компанії.

Також рекомендуємо вам прочитати: Як правильно сприймати критику керівника і Як нагадати про себе після співбесіди?


08.02.2016 10:52
» »
Мы у Facebook


Реклама


Copyright Pracja.com.ua privacy policy