Реєстрація
Вхід
» »

Як нагадати про себе після співбесіди?

1. Чи треба писати лист після співбесіди

Thank you letter не є обов'язковим. Його наявність або відсутність практично не впливає на фінальне рішення про кандидата. Скоріше це інструмент бізнес-етикету, який дає можливість трохи виділитися на тлі інших кандидатів, підкреслити зацікавленість в компанії і продемонструвати навички ділового спілкування. Направляти thank you letter можна через кілька годин після зустрічі або на наступний день. Якщо на співбесіді було декілька чоловік і вони поділилися з вами контактами, можна відправити листа всім учасникам.

Лист не повинен бути об'ємним. Навряд чи хтось буде перечитувати опис ваших кар'єрних досягнень і причини, по яких компанія повинна вибрати саме вас. Краще написати лаконічний лист: подякувати за організацію зустрічі та висловити своє бажання продовжити спілкування.

2. Як нагадувати про себе

Не рекомендується телефонувати рекрутеру або співробітникові компанії, з якими ви спілкувалися, якщо вони самі не запропонували вам цей варіант для зв'язку. Часто вже на інтерв'ю компанії позначають терміни, в які планують повернутися до кандидата з відповіддю. Буде доречним в кінці зустрічі самостійно уточнити формат подальшої взаємодії: коли вам чекати зворотний зв'язок і буде зручно, якщо ви нагадаєте про себе листом або дзвінком по закінченню цього часу.

Якщо конкретний термін з вами не обумовили або цей термін вже закінчився, цілком допустимо нагадати про себе чемним листом. У листі потрібно представитися, вказати дату минулої зустрічі, яку позицію ви обговорювали, і поцікавитися, чи прийнято рішення щодо вашої кандидатури. Можна додати, що у вас немає мети квапити компанію з рішенням: ви лише нагадуєте про себе, тому що дуже зацікавлені у вакансії (або роботі саме в цій компанії).

3. Що дратує, а що вітається

Абсолютно точно не варто завалювати рекрутера листами і дзвінками. Це навряд чи допоможе процесу, а швидше нашкодить: цілком імовірно, вас вважатимуть надмірно нав'язливим. Якщо з вами обговорювали дату наступного контакту, не варто намагатися виходити на зв'язок раніше.

Якщо ви телефонуєте рекрутеру вночі на особистий номер, який він вам не давав, ви ризикуєте зробити не найкраще враження. Навіть якщо до цього успішно пройшли інтерв'ю. Сюди ж відносяться ситуації, коли кандидати приходять в компанію без запрошення на інтерв'ю. Само собою, лист-нагадування або дзвінок від кандидата в робочий час навряд чи викличе негативні емоції, особливо якщо ви про це домовлялися. Дуже важливо правильно оцінити, коли ваша ініціатива буде корисна, а коли ні.

Був випадок, коли кандидат на позицію аналітика успішно пройшов кілька зустрічей в компанії, а на останній розхвилювався і погано впорався з одним із завдань, які попросив вирішити керівник. Компанія вже планувала йому відмовити, але кандидат вчасно написав дуже щирий лист про те, як йому важливо потрапити на роботу в цю компанію, і висловив готовність приїхати ще раз, щоб цілий день вирішувати різноманітні задачки і бізнес-кейси. Компанія оцінила цілеспрямованість кандидата: в результаті він успішно пройшов "іспит" і отримав пропозицію про роботу.

4. Додавати рекрутера в соцмережах

Якщо ми говоримо про професійні соціальні мережі, таких як LinkedIn, ніяких обмежень тут немає. Швидше за все, сам рекрутер буде в цьому зацікавлений і надішле вам запрошення. Більшість фахівців з підбору персоналу використовують соціальні мережі як один з інструментів взаємодії з кандидатами.

Але перш ніж додавати рекрутера в друзі на Facebook або "ВКонтакте", оцініть контент вашого профілю його очима. Немає на вашій сторінці фото або посад, які можуть зіпсувати ваш імідж як кандидата? Для HR-менеджера ваш профіль у соціальних мережах — свого роду візитна картка.

Потрібно бути готовим до того, що деякі люди використовують соцмережі тільки для спілкування з друзями і можуть проігнорувати ваше запрошення, особливо якщо ви не знайомі.

5. Як залишатися в полі зору

Навіть якщо вас не взяли в компанію вашої мрії, варто відстежувати вакансії в очікуванні тієї, яка буде відповідати вашому досвіду. Або періодично (раз в один-два місяці) нагадувати про себе листом. Але тут важливо знати міру.

Відгукуватися на всі вакансії без розбору в надії, що хоч на якусь з них вас запросять, — шлях невірний. Компанія може оцінити це як нерозбірливість у побудові кар'єри.

Важливо розуміти, що ні рекрутер, ні HR-менеджер не зацікавлені в затягнутих переговорах з кандидатами. На жаль, на поточний момент етап взаємодії всередині компаній (особливо великих міжнародних структур) дуже довгий: занадто багато учасників процесу, і часто багато хто знаходяться в різних країнах. Від надсилання резюме до першого інтерв'ю може пройти від тижня до місяця, а весь процес переговорів з компанією може зайняти від півроку до року.

Наступного разу розберемо: Шукаємо роботу по душі! і 4 поради як стимулювати розвиток співробітників.


22.02.2016 15:03
» »
Мы у Facebook


Реклама


Copyright Pracja.com.ua privacy policy