Реєстрація
Вхід
» »

Чи варто брати на роботу молодого працівника без досвіду

Отже, ви збираєтеся найняти на роботу студента. Або людину, яка щойно закінчила ВУЗ і ще не мала серйозного досвіду роботи. З його резюме так і читається: "Спробував це, потім те, а потім займався ще чимось малозрозумілим". Для молодої людини (до 23 років) це цілком нормально. Давайте разом з фахівцями сайту робота у Одесі розглянемо основні моменти, які потрібно врахувати, наймаючи працівника без досвіду.

Можна почати з чистого аркуша

Якщо людина ще серйозно не працювала ні в одній компанії, його мозок чистий. У ньому немає чужої корпоративної культури. Немає шаблонів мислення, закладених в іншій компанії. Такій людині не доведеться довго і болісно перебудовуватися, аби увійти у вашу команду. Він дивиться на світ широко відкритими очима. Він не знає, як потрібно, і чекає, що саме у вашій компанії він всьому навчиться. Що ж, навчіть його.

Дуже багато енергії

Молода людина відрізняється від зрілого надлишком енергії і браком досвіду. Зріла людина не буде витрачати свої сили і час даремно. Його досвід підказує йому, куди направити зусилля, щоб отримати результат з мінімальними витратами. У молодих людей все навпаки. Досвіду немає, зате є дуже багато енергії, яку вони з радістю готові обмінювати на знання.

Що з цього випливає? Молоду людину потрібно ставити туди, де треба багато працювати, і де вже є досвідчені наставники. Але доручіть новоспеченому фахівцю старий млявий проект, де все давно "йде, як йде", і він втече від вас через місяць. І правильно зробить.

Вони йдуть

Тридцять років тому було нормально влаштуватися на свою першу роботу і працювати на ній 10 років. Зараз вважається нормальним міняти роботу кожен рік або навіть частіше. Особливо, якщо працівнику ще немає 25.

Наймаючи молодого фахівця, ви повинні бути готові до того, що через рік-півтора він може звільнитися. Не тому, що ви поганий роботодавець. А тому, що молодість прагне спробувати все. І як можна швидше. Тому не варто ставити новачка на посаду, де він може виявитися "незамінним".

З іншого боку, варто навчитися вчасно перекидати молодого співробітника з одного проекту на інший. Таким чином, можна виростити дуже гідного фахівця, при цьому утримавши його в компанії надовго.

У них повинні горіти очі

В ідеалі очі повинні "горіти" у всіх співробітників, які прийшли до вас на співбесіду (крім лікарів стоматологів (жарт)). Але для молодих спеціалістів це особливо важливо. За цією ознакою, зокрема, визначаються орієнтири людини. Саме по завзяттю можна визначити, на що націлений людина: заробляти гроші або отримувати зарплату. Адже всі ми розуміє різницю між цими поняттями. Є люди, які вважають за краще тихо сидіти і отримувати. А є ті, хто прийшли заробляти. Насправді, на різні посади підходять і ті, і інші. Але якщо людина з юних років орієнтований "отримувати", це насторожує.

Особисто я вважаю, що наймати людей без досвіду дуже корисно. Коли середній вік співробітників компанії перевищує 35, втрачається щось важливе. Тому, коли до вас на співбесіду приходить студент з палаючими очима, не поспішайте відмовляти. Можливо, варто дати йому шанс.

Читайте також: Внутрішня прозорість в компанії і криза а також Як мотивувати себе на роботу.


27.07.2015 14:17
» »
Мы у Facebook


Реклама


Copyright Pracja.com.ua privacy policy