Реєстрація
Вхід
» »

Декілька способів перевірити роботодавця

Сьогодні в інтернеті сотні пропозицій про «хорошу» роботу, але перш ніж погоджуватися на пропозицію про роботу, потрібно перевірити роботодавця і скласти його детальний портрет.

Експерти порталу Pracja.com.ua розкажуть, яку інформацію про компанію потрібно дізнатися і якими засобами її здобути.

Ознайомтеся з відгуками про компанію. В інтернеті можна знайти багато сайтів з «чорними списками» роботодавців. Наводити конкретні посилання ми не будемо просто вбийте запит в пошуковому рядку і отримаєте десятки ресурсів з відгуками про компанії.

Виявивши негативні відгуки про майбутнього роботодавця, не поспішайте ставити жирний хрест на працевлаштуванні. По-перше, відгук можуть написати невдоволені працівники, з якими роботодавець розірвав відносини за своєю ініціативою. По-друге, ви можете стати людиною, яка змінить на краще ситуацію в компанії. По-третє, негативні висловлювання можуть залишати конкуренти - мета зрозуміла: відлякати перспективних кандидатів, щоб звести до мінімуму успіхи конкурента.

Додаткову інформацію можуть дати люди, які працюють або працювали у цікавій вам компанії. При спілкуванні з людьми не варто сліпо довіряти їх відгуками - спирайтеся на свою інтуїцію.

Відомий випадок, коли ледачий, безініціативний співробітник негативно відгукувався про одну компанію. Здобувач який цікавився його думкою, незважаючи на поганий відгук, вирішив влаштуватися в компанію і не прогадав: до кінця випробувального терміну йому вдалося запустити успішний проект, який він запропонував керівництву.

Перевірка «чорних списків» - популярний засіб перевірки роботодавців, але неоднозначний. Задайте пошуковику запит «написання відгуків в інтернеті за гроші», і ви зрозумієте двозначність цього методу.

Якщо відносини з персоналом характеризують внутрішній світ компанії, то з клієнтами, контрагентами, партнерами - зовнішній. Щоб зрозуміти, як йдуть справи у компанії, опитайте знайомих і друзів, станьте клієнтом фірми (зробіть один-два замовлення).

Навіщо це потрібно? Припустимо, ви влаштовуєтеся на роботу менеджером з продажу, а в мережі повно негативних відгуків про політику роботи з клієнтами: продається товар поганої якості за завищеними цінами, заміна по гарантії вдається з боєм, деталі для ремонту приходять через два місяці після замовлення. Чи вдасться вам продати багато продукції, та ще зберегти свої нерви?

Є ознаки, за якими можна зробити невтішні висновки про стан справ у компанії:

- ви не можете додзвонитися за номером вказаним на сайті або вас постійно перемикають з одного працівника на іншого, пропонуючи почекати (послухати прекрасну мелодію). І це неподобство триває більше 10 хвилин;

- ви не можете знайти компанію за вказаною адресою. І причина не в ваших топографічних здібностях, а в тому, що HR-менеджер переплутав номер корпусу або на будівлі зовсім немає вивіски, а офіс знаходиться на горищі, на яке треба підійматися по пожежній драбині;

- в офісі вас зустрічають хаос або, навпаки, безмовна тиша.

Перш ніж погоджуватися на працевлаштування в підозрілу компанію, краще задати собі питання «А чи підходять мені запропоновані умови?».

Багато підприємці люблять рекламувати свою компанію в такому стилі: «Наша компанія займається виробництвом з 2000 року», «Більше 25 років ми годуємо наше місто». А при перевірці виявляється, що компанія були зареєстровані всього пару років тому.

Нестиковка може означати одне з двох:

на сайті компанії вказано «для красного слівця» або фірма створена замість інших аналогічних фірм. Брехня, вона і в Африці брехня;

у власника вже були компанії з подібною діяльністю - просто він їх ліквідував і натомість створив нову, а сукупний досвід, дійсно, становить ті самі 20-25 років.

Найбільший інтерес представляють причини, чому так сталося. Фірма-одноденка? Відхід від податків? «Втрата» великої кількості співробітниць, які перебувають у декреті? Судові розбірки? Погана репутація? Цей список можна продовжувати до нескінченності - висновки очевидні: приховує той, кому є що приховувати, і навпаки.

Власне розслідування зручно проводити між співбесідами. Так у вас буде шанс зіставити отриману інформацію в інтерв'ю з даними, які вам вдалося «розкопати». На підсумковій співбесіді можна задати уточнюючі запитання. Тільки не треба в лоб питати про якісь непристойні факти - краще такі питання завуалювати.

І насамкінець, багато кадрових агенцій також ведуть список ненадійних роботодавців, і намагаються не працювати з ними, тому один з варіантів убезпечити себе від шахраїв-роботодавців, спробувати влаштуватися через агентство по персоналу.

В наступній статті розбираємо: 8 помилок здобувачів при відгуку на вакансію і Як одягтися на співбесіду


04.09.2017 11:47
» »
Мы у Facebook


Реклама


Copyright Pracja.com.ua privacy policy