Реєстрація
Вхід
» »

Діловий етикет на співбесіді

Співбесіда - ключовий етап пошуку роботи. Якщо Ви вибрали вакансію і прийняли рішення йти на співбесіду, Вам обов'язково знадобляться наші рекомендації.

Домовитися про співбесіду можна по електронній пошті або по телефону. У першому випадку, Ви відправляєте лист з проханням розглянути Ваше резюме на вказану посаду у вкладенні. Якщо резюме зацікавила Роботодавця, у відповідь прийде запрошення із зазначенням дати і часу проведення співбесіди.

У другому, якщо Ви домовляєтеся по телефону, час призначається через секретаря або через відділ з підбору персоналу потенційного роботодавця. Ви можете об'єднати обидва варіанти, запропонувавши в листі потенційному роботодавцю час Вашого дзвінка для короткої співбесіди по телефону, та призначення часу зустрічі.

Підготовка до співбесіди. Шанси на успіх підвищаться, якщо Ви дізнаєтеся про компанію-роботодавця як можна більше: скористайтеся Інтернетом, діловими журналами. Продумайте лінію поведінки, відповіді на стандартні для співбесіди питання, який досвід, набутий у процесі трудової діяльності, може бути цінним для компанії, якими цікавими якостями для роботодавця Ви володієте.

Дотримання правил ділового етикету - обов'язкова умова для учасників співбесіди. Переконайтеся, що пам'ятаєте ім'я співробітника, з яким Вам належить зустріч. Якщо є сумніви, попередньо уточніть інформацію у секретаря. Наведені нижче рекомендації допоможуть успішного проходження співбесіди.

Дотримуйтесь офісний дрес-код. Для співбесіди підійде строгий діловий костюм, як для чоловіків, так і для жінок. Представницям прекрасної статі краще уникати прозорих блузок, платя яке щільно облягає, не слід зловживати ювелірними прикрасами, косметикою.

Не приходьте на співбесіду з батьками, друзями або знайомими.

Не домовляйтесь на один день про співбесіди одразу у кількох роботодавців.

Візьміть з собою документи, які допоможуть Вашій самопрезентації: фотографію, документ, що засвідчує особу, диплом, характеристики, структуроване, якісно оформлена портфоліо, рекомендаційні листи, грамоти, сертифікати.

Не запізнюйтесь і не змушуйте чекати того, хто буде проводити з Вами співбесіду.

Не сутультеся, тримайтеся впевнено і спокійно.

Не сідайте, поки Вам цього не запропонують. Якщо Вам запропонували сісти без конкретних вказівок, сідайте навпроти співрозмовника.

Стримана, розмірене, рівна мова, короткі паузи при обмірковуванні вказують на щирість кандидата, вміння контролювати себе в стресовій ситуації.

Давайте можливість співрозмовнику підійти до питань які його цікавлять, але і не соромтеся ставити питання про майбутню роботу. Питання з боку претендента про можливості кар'єрного зростання дають зрозуміти про готовність до розвитку в професійному плані і не зацікавленості у тимчасовому працевлаштуванні.

Будьте ввічливі. Не фліртуйте. Не вступайте в обговорення питань, які задає Вам співрозмовник.

З яким би настроєм Ви не покидали офіс роботодавця, не показуйте своїх емоцій. Перед відходом можете обмінятися рукостисканням з співрозмовником. Подякуйте за приділений Вам час і проявлений інтерес. Посміхайтеся. Через деякий час, напишіть Вашому інтерв'юеру лист з висловленням подяки за співбесіду. Це допоможе співрозмовникові краще Вас запам'ятати.

Якщо протягом двох-трьох тижнів Ви не отримали відповідь, напишіть лист або зателефонуйте співробітнику, з яким розмовляли на зустрічі. Запитайте про результати співбесіди, підтвердіть свій інтерес до вакансії.

Якщо відповіді немає, рекомендуємо продовжити пошуки роботи в інших компаніях.

У наступній статті поговоримо: Приховане маніпулювання керівником і Профорієнтація 2022 року: хто потрібен роботодавцям через 5 років.


13.03.2017 14:18
» »
Мы у Facebook


Реклама


Copyright Pracja.com.ua privacy policy