Реєстрація
Вхід
» »

Фатальна помилка претендентів на добру вакансію

За статистикою, я б сказав, що її здійснюють практично всі, особливо останнім часом, коли хороших місць замало, а претендентів багато.

А помилка виглядає так: уявіть, от, ви йдете наприклад по речовому ринку. До вас підходить продавець, і каже: подивися черевики, друже! Дивись, які гарні, на ка примір! А ось футболка з Шевченко, купи, відмінно виглядатимеш!

Вакансія Керівник відділу продаж, дзвонне шукач. Після перших привітальних слів, питає чи відкрита ще вакансія, і починає торохтіти: ось я працював там-то і там-то, з нуля створив спочатку відділ продажів, потім відділ маркетингу, потім мене підвищили до комерційного директора, а потім власник продав бізнес і нові хлопці звільнили мене від займаної посади і поставили свою команду. Півроку шукаю роботу. Коли можна пройти співбесіду на роботу?

Ось так точно робити не треба. По-перше тому, що цінний професіонал не повинен вести себе як продавець на речовому ринку.

А по друге, і це набагато важливіше... "Професіонал" навіть не з'ясував, які навички, вміння і досвід потрібен на даній вакансії. Іронія була в тому, що людина, яка ледь не все життя займалася продажами забила на найголовніше правило.

Точно також як продавець, не з'ясувавши що мені потрібно, черевики або футболка, почав сходу впарювати і те і інше.

Щоб правильно підійти до само презентації, спочатку спитайте: "Не могли б ви розповісти детальніше, хто вам потрібен?" і лише після цього , виходячи з відповіді, розповісти про ті свої переваги, які потрібні саме на цій роботі. Наприклад з’ясовується що компанії потрібна не та людина, яка здатна захоплювати нові ринки, і створювати відділи з нуля, а скоріше навпаки, компанію повністю влаштовує її позиція на ринку і відділ продажу, і їм потрібен всього на всього адміністратор, а не людина яка цей відділ переверне до гори дригом. І навіть якщо ви все життя займалися створенням відділів або компаній з нуля, треба презентувати себе так, щоб людина на тому кінці трубки побачила у вас насамперед адміністратора.

Наприклад: "Відмінно. Оскільки я вже займався створенням подібних відділів, я добре знаю і розумію всі процеси, і зможу стежити за тим, щоб всі механізми працювали як годинник".

Ось так просто, без упору на стартапи і антикризові заходи.

Дана посада наведена як приклад, але точно такий же алгоритм розмови повинен відбуватися при первинних переговорах на будь-яку вакансію. Ніколи не варто розхвалювати себе і відразу починати продавати, навіть не знаючи що людині потрібно.

В наступній статті розбираємо: Підлиза у колективі і Чому навчання співробітників повинно бути безкоштовним.


07.12.2015 12:46
» »
Мы у Facebook


Реклама


Copyright Pracja.com.ua privacy policy