Кожна організація рано чи пізно стикається із завданням навчання співробітників. Це може бути навчання нових щойно прийнятих в штат людей, або ж підвищення кваліфікації всієї компанії або відділу. Це можуть бути курси іноземної мови, або тренінги з продажів.
У будь-якому випадку це повинно бути безкоштовним для співробітників. Принаймні, для тих, хто цього дійсно хоче. На це є, як мінімум, 3 причини, про них і поговоримо з фахівцями сайту робота у Мелітополі.
Можливість безкоштовно відвідувати лекції, семінари і тренінги або проходити спеціальні курси — це, крім усього іншого, величезний плюс до мотивації працівників.
Деякі компанії намагаються підстрахуватися і підписують «особливі контракти». За умов такого контракту співробітник повинен або пропрацювати в компанії не менше року після навчання, або відшкодувати компанії вартість курсів. Особисто я вважаю, що це безглузда і принизлива практика. Якщо ви боїтесь, що вигодувані вами співробітники підуть до конкурентів, можливо, спочатку варто вирішити питання мотивації.
Щоб можливість навчатися безкоштовно була додатковим стимулом, можна компенсувати витрати на навчання тільки тим, кому це дійсно потрібно. Ось працюючий метод. Наприклад, ви організуєте курси іноземної мови. Компанія оплачує половину вартості курсів. А другу половину оплачує учень. Якщо протягом 3 місяців працівник не пропустив більше 3 занять і добре впорався з тестами, компанія повертає йому його половину. Це працює, так як співробітник спочатку заплатив свої гроші і вмотивований їх повернути. Також це відфільтровує ледарів, яким насправді навчання не потрібно.
Не соромтеся у вакансії зазначати, що у вашій компанії співробітники можуть безкоштовно вчитися. Для перспективних амбітних фахівців можливість додаткового розвитку — величезний плюс при виборі роботодавця. У вас є регулярні курси — розкажіть про це.
У вас є корпоративна бібліотека — розкажіть про це. Ви регулярно відправляєте співробітників на семінари і тренінги — нехай всі про це дізнаються.
У наступній статті поговоримо: Кому вигідні працівники без досвіду а також П'ять правил успішної кар'єри.