Реєстрація
Вхід
» »

Гейміфікація: працюй легше, працюй граючись

Взаємовідносини з співробітниками в сучасному корпоративному світі стали набагато людяніше і ближче. Кількість ієрархічних ступенів істотно скоротилася. Сьогодні начальник і підлеглий знаходяться один від одного на відстані витягнутої руки.

Разом з тим робочі відносини стали набагато складніше. Виникла проблема мотивації співробітників. Якщо раніше бос міг собі дозволити перейти на фольклор або «покарати гривнею», то сьогодні подібна поведінка втратило всяку ефективність і адекватність.

Сучасний працівник в 90% випадках є типовим представником Y-покоління. Ігреки, люди які народилися з 1981 по 2000 роки, зарекомендували себе як примхливе і в той же час амбітне покоління.

Навіщо мені це? - головне питання, яким задається кожен пристойний Y-представник перед тим, як поворухнути бодай пальцем. Здавалося б, тобі платять гроші — що ще потрібно! Але, згідно з опитуваннями pracja.com.ua матеріальна мотивація — не самий дієвий метод.

Парадоксально, але кандидатів більше не цікавлять астрономічні суми зарплат. Вони хочуть покликання, місії...смачні печеньки на офісній кухні, в решті решт.

Працівники хочуть визнання. Причому публічного визнання.

Гейміфікація — сучасний hr-тренд, спосіб організації робочого процесу, який дозволяє одночасно залучити співробітника у роботу ,і заохотити його за досягнення.

Цей підхід ведення бізнес-процесів практикують найбільші світові корпорації, такі як: «Burger King», «Швидко гроші», «Deloitte», «Seriosity» і сотні інших компаній.

Ігрові методики десятки років успішно застосовуються в навчанні та адаптації, але для бізнесу це стало справжнім проривом.

Практикуючі ігрові механіки в HR відзначають значне збільшення ефективності співробітників і результатів компанії в цілому.

Зазвичай, всі сценарії таких ігор зводиться до своєрідного змагання, розтягнутого на певний період: рік, півроку або квартал. Тут кожен обирає сам.

Найчастіше використовують онлайн варіант. Якусь версію «тимворка». Працівникам пропонують вибрати персонажів, а далі все як в дитинстві - проходь рівні, збирай монетки. У якості балів наприклад можуть бути конкретні суми закритих операцій. Ще один важливий мотиваційний момент - співробітники бачать досягнення один одного. Тут кожному присвоюються статуси, ведеться рейтинг і використовуються інші «фішки» комп'ютерних ігор.

По закінченню заданого періоду, підводять підсумки та кращий гравець нагороджується: премією, позачерговою відпусткою, путівкою за кордон або іншими «плюшками».

Дурниці — скажете ви. Ні, це сучасний спосіб управління персоналом та бізнес-процесами.

Гейміфікація дозволяє зробити монотонну роботу веселою й осмисленою, а співробітників задоволеними.

Наступного разу розберемо: Чи можна шантажувати роботодавця?, а також Як відповісти на 5 найбільш каверзних питань рекрутера.


15.05.2017 13:45
» »
Мы у Facebook


Реклама


Copyright Pracja.com.ua privacy policy