Реєстрація
Вхід
» »

Як гарантовано провалити співбесіду

В одній з минулих статей ми розповідали про те, як пройти співбесіду на роботу, а сьогодні поговоримо про ТОП найпоширеніших помилок.

1) Презирливе ставлення до менеджера з персоналу. Та що цей йолоп може знати про мою професію, дайте мені мого безпосереднього керівника, ось з ним я буду говорити. Навіщо витрачати час на всяких ідіотів які TCP/IP від HTTP не відрізнять?

Завдання менеджера з персоналу полягає не стільки в тому, щоб визначити наскільки добре ви розбираєтеся в своїй професії, але і в тому, наскільки добре ви впишетеся в команду. А якщо людина з порога починає з висока спілкуватися з аборигенами компанії, і вважає що трата часу його королівської високості недозволена розкіш для якогось там HR, то як він взагалі буде знаходити спільну мову з тими, з ким йому доведеться спілкуватися надалі?

2) Я програміст, а не мавпа. Моя справа клацати по клавішах, а не базікати з іншими людьми.

Все так. Але робота є суттєвою частиною нашого життя. В середньому 1/3 доби ми проводимо на роботі. Тому важливий не тільки вихлоп - продукт або додаткова вартість яку ви виробляєте, але і комфорт, який ви створюєте. Люди не термінатори щоб не морочитися на таких речах, мікроклімат в колективі повинен приносити задоволення, в іншому випадку час, проведений на роботі перетвориться в таке суцільне пекло, що ніякі гроші не потрібні.

3) Ігнорування. До чого ці ідіотські питання? Яка вам різниця, що я думаю про те, що скажуть люди на моїх похоронах?

Дуже часто люди не бачать за ідіотськими питаннями глибокого сенсу. Приміром з відповіді на питання "Як ви вважаєте, що люди скажуть на ваших похоронах?" можна проаналізувати що думає людина про думку інших людей, про самого себе. Бувають і інші питання, які здаються на перший погляд безглуздими, але з глибоким підтекстом, який може визначити тільки професійний психолог.

4) Брехня.

Часто люди вдаються до брехні на співбесіді, і вважають що у них це не погано виходить. Це не так. По перше брехню професійний HR розкусить одразу, по друге якщо посада серйозна, він у будь-якому випадку згодом збере рекомендації - від керівника, колег, підлеглих. Єдина допустима "не зовсім правда" - акцентування уваги лише на власних позитивних сторонах.

5) Поливання брудом попередньої компанії, колег, підлеглих, списування на них власних невдач.

Найкраще людину характеризує його ставлення до навколишньої дійсності і людей. Мабуть, єдина професія в якій може допомогти списування своїх невдач на "непереборні обставини" - це політика. А одна з найбільш важливих якостей у будь-якій професії - готовність узяти на себе відповідальність за власну долю. Навіть якщо ваш попередній керівник об'єктивно виявився дияволом, і не охарактеризувати його так значить піти проти істини, краще сказати що "сам дурень, що не зрозумів яка це людина, …"

Це був короткий список найбільш часто зустрічаються помилок. Є деякі специфічні, як-небудь як слід покопаємось у пам'яті, і розповімо вам і про них.

В наступній статті розбираємо: Дружба на роботі: а чи варта гра свічок? і Як боротися із запізненнями співробітників.


17.11.2015 13:49
» »
Мы у Facebook


Реклама


Copyright Pracja.com.ua privacy policy