Реєстрація
Вхід
» »

Як правильно подати недоліки?

Все вміють і, найголовніше, люблять говорити про свої чесноти, і це абсолютно нормально. А помічати і, тим більше, говорити про свої прорахунки і недоліки мало хто любить. І мало хто вміє робити це правильно. Тим не менше — це одне з найбільш частих "незручних" запитань на співбесіді, до якого треба бути готовим заздалегідь. Давайте детально розберемо для чого це запитання і як витончено на нього відповідати.

Навіщо запитують про недоліки на співбесіді?

Складне питання, питання на несподівану тему, або питання про недоліки — один із способів перевірити претендента на адекватність. Відповідь покаже не тільки те, наскільки ви вмієте визнавати свої недоліки і готові ви з ними працювати. Ще він продемонструє вашу поведінку в стресовій ситуації і вміння знаходити з неї вихід, чи вмієте ви гідно відповідати на "незручні" запитання і взагалі, наскільки ви відкриті для спілкування і впевнені в собі. Всі ці особистісні якості так само важливі, як і професійні — товариські люди швидше вписуються в колектив, а впевнені в собі — домагаються значних професійних успіхів. Зрозуміло, яких саме працівників буде шукати роботодавець.

Що не варто говорити

По-перше, безумовно, не варто ігнорувати це питання. І не варто заявляти, що недоліки у вас відсутні. У кожного є свої мінуси, і після такої відповіді вас приймуть за людину, якій є що приховувати, і яка зовсім не може подивитися на себе критично. По-друге, говоріть тільки правду. Всієї правди, звичайно, від вас ніхто не вимагає, але на співбесіді вас можуть попросити привести приклади з життя, які підтверджують ваші якості, або запитати ваше ставлення до цього недоліку. Якщо ви придумаєте самі собі недоліки — з прикладами можуть виникнути складності. По-третє, не варто говорити про надто особисте. Недавнє розлучення, залежність від комп'ютерних ігор — це все не пов'язане безпосередньо з вашою професійною діяльністю. І, можливо, про ці нюанси не варто знати менеджеру з кадрів.

Як правильно відповідати

Загалом, все, що вам потрібно — це вказати конкретні 2-3 якості, які не йдуть врозріз з ключовими вимогами вакансії, і по можливості розповісти, як ви з ними працюєте. "Хорошим" буде брак професійних знань, які прямо не пов'язані з вашою професійною посадою. Якщо ви претендуєте на посаду менеджера з продажу, ріелтора або лікаря — сміливо признавайтесь в недостатніх знаннях англійської мови та готовності над цим працювати. "Мабуть, я буваю занадто балакуча" — відмінний варіант відповіді для позиції піарника або фахівця з маркетингу. Якщо ви системний адміністратор або програміст — хорошим "недоліком" буде перфекціонізм ("Люблю, коли все працює ідеально"). Якщо майбутня робота не передбачає спілкування з людьми — можна говорити, що ви людина не дуже комунікабельна. Це заважає вам мати широкі дружні контакти, але допомагає добре зосереджуватися на роботі.

Співбесіда — це не задушевна бесіда двох старих друзів на лавочці у парку. Будьте готові до незручних питань, підготуйте відповіді заздалегідь, намагайтеся відповідати спокійно, і ваші шанси отримати місце істотно зростуть. А якщо всі відповіді раптово кудись подінуться з голови — у відповідь на питання "Яке ваше слабке місце" посміхніться і скажіть "Шоколад".

Читайте також: Зміни до КзПП, лютий 2016 року і Як на співбесіді оцінити привабливість роботодавця.


21.03.2016 14:03
» »
Мы у Facebook


Реклама


Copyright Pracja.com.ua privacy policy