Реєстрація
Вхід
» »

Як розмовляти по телефону при пошуку роботи

Деякі люди, займаючись пошуками роботи, дзвонять в кадрові агентства і цікавляться вакансіями. Які ж потрібно знати секрети та нюанси при розмові по телефону з представником кадрового агентства? Найчастіше здобувачі роботи зателефонувавши в агентство, починають розмову не з відповідей на питання, а хамства та висунення своїх умов. Хамство - справжній бич нашого суспільства.

Грубіянять всі і всюди, тому що це не карається, а навпаки, навіть заохочується - мовчазною згодою і підтримкою хама в суспільстві. Вважається, що хам - це людина, яка вміє постояти за себе.

Шукачу роботи слід знати, що образ здобувача, його темперамент, навички і вміння спілкуватися виникають у HR фахівця вже протягом 8-15 секунд з початку телефонної розмови. Тому, почавши розмовляти по телефону здобувач повинен внутрішньо собі дати установку, не кваплячись, спокійно викладати суть справи, встановивши тим самим контакт.

Відповідати потрібно на всі запитання, оскільки непристойних питань Вам ніхто не дасть, а ось намагаючись нав'язати HR менеджеру свій стиль розмови, не відповідаючи на питання, пропонуючи відправить своє резюме, в якому все написано, вимагати, щоб його взяли на співбесіду, нібито по телефону розмова не є серйозною, є великою помилкою. Вас просто не зрозуміють, і втратять до Вашої кандидатури інтерес.

Фахівці порталу робота у Черкасах дадуть Вам кілька порад, як підготуватися до співбесіди по телефону.

По-перше: перед спілкуванням по телефону свій голос слід розім'яти, сказавши вголос кілька словосполучень, випивши гарячого чаю. Слід розібрати помилки, які може допустити претендент на початку розмови по телефону з роботодавцем.

По-друге: не слід при телефонній розмові брати надмірно швидкий темп. Потрібно пам'ятати, що швидкість розмови не допомагає сприйняттю слів. Всі слова слід вимовляти чітко, не збільшувати темп мови, стежити за паузами і за своєю артикуляцією, не забувати ставити логічні наголоси.

По-третє: голос того, претендента повинен бути свіжим, в ньому не повинно прослизати ноток досади. Необхідно перед новим дзвінком допомогти голосу «стерти» сліди колишніх невдалих розмов. Не слід відразу ж після невдалої розмови дзвонити в інше кадрове агентство, дзвінок напевно буде марним, а людині принесе чергове розчарування. Свої погані думки треба розвіяти, відвернутися, забути попередні невдалі дзвінки.

Вчетверте: не варто проявляти надмірну відповідальність і надії на майбутній дзвінок в кадрове агентство, потрібно перед дзвінком для себе вирішити, що все в світі приходить і йде, дзвінок теж завершиться. Тому, не потрібно на нього покладати свої останні надії і виявляти приховане роздратування по відношенню до співробітників.

І на останок, пам'ятайте, що, кадрове агентство Ваш партнер, і зацікавлене у Вас як у фахівці, тому постарається по мірі можливості Вас працевлаштувати.

Читайте також: Чому здобувачі не приходять на співбесіду? і Що робити якщо вас навіть не запрошують на співбесіду.


14.09.2015 10:34
» »
Мы у Facebook


Реклама


Copyright Pracja.com.ua privacy policy