Реєстрація
Вхід
» »

Як сподобатися роботодавцю на співбесіді

Ви займаєтеся пошуком нового робочого місця, здійснюєте дзвінки і відправляєте резюме в різні компанії, вдаєтеся до допомоги знайомих...

В один прекрасний момент потенційний роботодавець надає вам можливість прийти на співбесіду. Удача близька!

Перше, що приходить в голову — як сподобатися роботодавцю на співбесіді і пройти його з успіхом – так, щоб обов'язково отримати довгоочікувану роботу?

Одяг на співбесіду

Безумовно, дуже важко вгадати з вибором і одягу, і стилю. У такому випадку експерти сайту робота у Львові радять універсальний підхід: нейтральність у всьому. Тоді на вашому вигляді не буде загострюватися увага, а свою увагу начальник переведе вже на оцінку ваших людських і професійних якостей.

Також не можна допускати змішування стилів в одязі: кросівки поряд з класичним костюмом нехай і модно, але явно не для цього випадку.

Певна дещиця строгості і діловитості в одязі, як раз те, що потрібно.

Як виглядати на співбесіді

Вираз обличчя
Якщо у вас буде сумне або навпаки дуже веселий вираз обличчя під час співбесіди, то скоріше за все ви справите на роботодавця невідповідне враження. Не можна впадати в крайності. Міміка особи повинна відрізнятися нейтральністю, але з натяком на те, що ви ось-ось посміхнетеся. А можна потренуватися вдома перед дзеркалом, щоб ви самі розуміли, як ваше обличчя буде виглядати в очах начальства.

Зовнішність
Ви можете ідеально підібрати собі одяг на співбесіду. Але якщо у вас буде помітна бруд під нігтями і щетина двох денної давності; від вас буде погано пахнути і, на завершення – ви постанете перед потенційним роботодавцем в розбитому вигляді, то... всі ваші старання з приводу вибору одягу луснуть, як мильна бульбашка.
Так що ще ввечері, після вечері: підготуйте одяг, прийміть гарячу ванну і раніше ляжте спати. Тоді на ранок будете виглядати, немов з голочки.

Постановка мови
Не треба говорити ні голосно, ні тихо, вас повинно бути чутно, але не більше.
Мова повинна бути грамотною, лаконічною і розміреною (середньої швидкості по темпу).
Не беріть ініціативу в розмові на себе і відповідайте тільки на поставлені питання.
Якщо ви згодні з висловлюванням начальника, просто кивните головою, в знак підтвердження. А якщо ні, то навряд чи варто заперечувати.

Жестикуляція
Не намагайтеся "закриватися" жестами: схрещені руки, ноги і подібні жести неприпустимі на співбесіді. Сидіть рівно, а не вальяжно, руки не з'єднуйте (і тримайте на столі або на стегнах).
Під час бесіди також намагайтеся як можна менше жестикулювати.

Лінії поведінки на співбесіді

Поведінка на співбесіді відіграє важливу роль і від неї залежить успіх усього підприємства.

Отже, всіх керівників умовно можна розділити на дві категорії:
тих, які люблять, щоб до них співробітники підлизувалися (лестили)
тих, які категорично це не сприймають

Визначити, до якої саме категорії належить керівник можна з першої ж хвилини. А далі вам вирішувати, чи присутнє вашій нутрі, наприклад, виступати в ролі підлизи.

Щодо погляду: першим не можна прямо дивитися в очі, а от другим можна, це не буде сприйнято як образи.

Співбесіда "навпаки"

В деяких випадках буває виправдано і таку поведінку. Адже більшість претендентів на посаду хвилюються на співбесіді. Ось і зробіть навпаки: оцінюйте фірму, керівництво, як поставлений робочий процес і вирішуйте – чи підходить вам все це. І, зовсім не думайте про те, як сподобатися роботодавцю.

Пам'ятайте, вдало пройти співбесіду, це – пів справи, головне, утриматися в подальшому на своєму місці, заробити авторитет серед колег і піднятися вгору по кар'єрних сходах!

Так що співбесіда – "легкий" початок перед важкими робочими буднями...

Читайте також: Чи варто брати на роботу молодого працівника без досвіду і Право на винос, або Чому крадуть співробітники.


20.07.2015 15:29
» »
Мы у Facebook


Реклама


Copyright Pracja.com.ua privacy policy