Реєстрація
Вхід
» »

Повага у колективі = успіх у роботі

Про те, як досягти поваги в колективі знає не кожен. Однак ваші успіхи в роботі, а іноді і кар'єрне зростання, часто залежать від того, як співробітники відносяться до вас, як ви взагалі вмієте ладити з людьми. Погодьтеся, набагато легше виконувати завдання і долати стресові ситуації на роботі, коли ви можете розраховувати на підтримку колег. Кожен робочий день ваш настрій безпосередньо залежить від взаємовідносин з співробітниками.

Майже в будь-якому колективі повагою користуються досвідчені та грамотні працівники, а також люди, що володіють якими-небудь цінними знаннями і вміннями. Тому ставтеся до роботи відповідально, виконуйте доручення в термін і на совість, завжди використовуйте можливість чому-небудь навчитися. У цьому випадку, вас не тільки буде цінувати начальник, але і серед співробітників ви швидко завоюєте авторитет.

Будьте завжди спокійні, ставитеся до всіх доброзичливо. Якщо в колективі виникає конфлікт, не поспішайте до нього втручатись. Особливо це важливо перший час, коли ви ще не встигли освоїтися. Поменше сперечайтеся і ніколи не нав'язуйте свою думку: це відштовхує. Будьте щирими, але не говорите про когось погано, це погана звичка. Ніколи не підтримуйте плітки. Частіше посміхайтеся і жартуйте: позитив притягує позитивних людей.

Сміливо звертайтеся до колег за допомогою і завжди допомагайте своїм співробітникам. Тільки допомагати потрібно в розумних межах: якщо будете виконувати все, про що вас попросять, вам можуть сісти на шию. Буває так, що на працівника вішають багато чужих турбот, ви повинні уникати цього.

Дізнайтеся, як грати свої улюблені пісні за допомогою наших детальних акордів на укулеле guitar-uke.com

Підтримуйте своїх колег у важких ситуаціях, вони оцінять це і будуть відповідати вам тим самим. У разі якщо ваш співробітник допустив якусь помилку, не треба йому на це вказувати і постійно нагадувати про це. Вас оточують живі люди, і іноді їм властиво помилятися. Не будьте надто суворі по відношенню до своїх колег. Разом з тим, правильно реагуйте на зауваження на свою адресу.

Читайте також: Як створити ідеальну робочу обстановку? а також Як сподобатися роботодавцю на співбесіді.


28.06.2015 13:19
» »
Мы у Facebook


Реклама


Copyright Pracja.com.ua privacy policy