Реєстрація
Вхід
» »

24 важливих поради перед співбесідою

Ретельна підготовка а не повна імпровізація, ось відповідь на питання як пройти співбесіду і отримати бажану посаду. Експерти нашого порталу рекомендують 24 основні моменти, про які варто згадати перед співбесідою.

1. Перечитайте текст вакансії і Ваше резюме.

2. Роздрукуйте 2 копії резюме, і покладіть їх у файл.

3. Підготуйте відповіді на типові питання (ким ви бачите себе через 5 років? які ваші сильні і слабкі сторони? чому ви вважаєте себе найсильнішим кандидатом?)

4. Потренуйтеся відповідати на них.

5. Дізнайтеся якомога більше про галузь, в якій працює компанія.

6. Почитайте інтерв'ю лідерів думок у цій галузі.

7. Вивчіть сайт роботодавця та сторінки у соцмережах.

8. Позбавтеся від страхів і сумнівів, нагадавши собі, що ви сильний кандидат і гідні цієї роботи.

9. Визначте для себе рівень зарплати, на який ви розраховуєте.

10. Продумайте маршрут і розрахуйте час на дорогу до місця співбесіди.

11. Постарайтеся дізнатися, чи є в компанії дрес-код і виберіть відповідний стилю компанії одяг.

12. Продумайте кілька найуспішніших прикладів і досягнень із своєї кар'єри.

13. Обміркуйте питання, які ви поставите роботодавцю.

14. Приготуйтеся до питання про ваші невдачі.

15. Подумайте, що б ви зробили в першу чергу, якщо б отримали роботу. Це питання можуть задати на співбесіді.

16. Продумайте відповідь на питання, чому ви хочете змінити роботу.

17. "Прокрутите" в голові початок зустрічі – привітання, рукостискання.

18. Згадайте, що ви робите, коли нервуєте (наприклад, клацаєте ручкою, барабаните пальцями по столу), і контролюйте ці звички.

Ви будете здивовані, як швидко можна навчитися грати з нашими акордами на укулеле GuitarUke

19. Приготуйтеся налаштуватися на співбесіду на 100%.

20. Будьте готові розповісти про свою ідеальну роботу (в ідеалі, показати зв'язок, який ви бачите між ідеальною роботою і позицією, на яку претендуєте, продемонструвати мотивацію).

21. Будьте готові імпровізувати в процесі співбесіди.

22. Налаштуйтеся бути відкритим.

23. Забудьте фразу "Я не знаю".

24. Налаштуйтеся на позитивний результат.

Також рекомендуємо вам прочитати: 4 поради як стимулювати розвиток співробітників і Зміни до КЗпП, березень 2016.


14.03.2016 13:06
» »
Мы у Facebook


Реклама


Copyright Pracja.com.ua privacy policy