Реєстрація
Вхід
» »

Взаємини з керівництвом

Успіх у кар'єрі залежить не тільки від особистих якостей самого працівника, але і від його взаємовідносин з керівництвом. Далеко не всі вибирають правильну тактику. Хтось починає у всьому «прислужуватися», а хтось, навпаки, всіляко намагається робити все наперекір. Обидва ці варіанти не годяться. Тут потрібна, як кажуть, золота середина. Одним словом, не треба сильно старатися догодити начальству, але і вставати в опозицію також не варто.

Ви повинні розуміти, що не потрібно ставити себе вище начальства. Якщо людину поставили керувати певним колективом, значить, він дійсно цього заслуговує. Тому не варто сумніватися в його організаторських здібностях.

Все частіше відверта неповага до начальства проявляється, коли сам начальник за віком значно молодший за багатьох співробітників. Але тут, швидше за все, грає якась заздрість, адже людина, будучи на кілька років молодшою, вже зуміла досягнути певного успіху в кар'єрі, а ви - ні. Тому і починаються глузування, чутки.

Навіть якщо начальник вам відверто неприємний, потрібно дотримуватися певної дистанції у відносинах з ним. Намагайтеся повністю сконцентруватися на виконанні своїх службових обов'язків, а не на з'ясування відносин з начальником. Крім того, ви повинні розуміти, що можете втратити своє робоче місце. Тому якщо ви цінуєте, то краще зупинити цю безглузду війну. А в деяких ситуаціях доречно буде просто промовчати.

Інша справа, якщо начальник сам шукає привід, щоб з вами зайвий раз посваритися. Тоді треба бути розумнішими і просто не відповідати на провокації. У будь-якому випадку, потрібно вести себе цивілізовано. Тоді можливо знайти вихід з будь-якої ситуації!

В наступній статті розбираємо: Як перетворити невдоволення на продуктивність а також Діловий етикет на співбесіді.


06.02.2017 14:09
» »
Мы у Facebook


Реклама


Copyright Pracja.com.ua privacy policy